בפעם הראשונה שמוקמת תחנת רדיו אזורי נוספת בשפה הערבית, העתידה להגביר את התחרות והגיוון התוכני בשוק הרדיו והפרסום למגזר הערבי, אשר נתח הפרסום המופנה אליו נמוך מהותית ממשקלה היחסי של האוכלוסייה הערבית מכלל האוכלוסייה בישראל. מכרז אותו ליוויתי כיועצת כלכלית של הרשות השנייה החל משלב בחינת הישימות להקמת תחנת רדיו נוספת ועד להמלצות על בחירת שני הזכיינים. מצ"ב כתבה מאתר כלכליסט בנושא המכרז
מעוניינים בייעוץ כלכלי ועסקי? כתבו לנו
תודה רבה!
הטופס נשלח בהצלחה
אירעה שגיאה בהזנת הפרטים
אנא נסו שנית
תודה רבה!
הטופס נשלח בהצלחה
אירעה שגיאה בהזנת הפרטים
אנא נסו שנית